måndag 9 april 2012

Varför skapade jag denna blogg?

Anledningen till att jag skapade denna blogg är för att jag tycker om ordning och reda! Jag trivs inte då det är rörigt och prylar överallt och pappershögar som samlas överallt. Jag saknade själv en blogg inom detta område. Det fanns någon men det var inte riktigt det jag sökte.

Det pratas mycket om detta med röra och rensa. Många gör ett ryck, oftast på våren då vi åker till en återvinningsstation med en massa skräp. Visst är det en befriande känsla när man har vart där och åker hem igen? Jag känner att jag får en sådan enorm kick och energi. Men sen då? Väntar man på nästa vår då man får åka igen?

Jag strukturerar ideligen. Inte en gång per år utan hela tiden. Jag kommer här att dela med mig om mina tankar och idéer omkring detta och du väljer själv vad du gör med det.

Självklart är det ok att du mailar mig om det finns tankar och frågor omkring det jag skriver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar